Soruyorumm yeterli beslenemiyor ondan canim. Fotograflarini cekip doktora gitmen gerek. Doktor tartiyor ve gerekli gorurse mama destegi veriyor fazla kilo kaybi olmasini onluyor.
Ayni seyleri yasadim… 5.gun dr kontrolune goturdugumde doktor asiri kilo kaybettigini acliktan oldugunu soyledi ve gunde 4 kez mama vermem gerektigini soyledi. Oglum 3520 dogmustu 3150 tartmisti 5. Gun.. ve olmasi gerekenden fazla kilo vermis :(( bebekler 10.gun dogum kilosuna erismesi gerekirken benimki ne yazik ki cok kilo kaybettigi icin dogum kilosunun altinda kalmisti. Biliyorsun ki gunluk 25 30 gram almasi gerekiyor sonrasinda gunluk 30 gramda n fazla almisti ama yinede yakalayamadi dpgum kilosunu.. O yuzden vakit kaybetmeden git derim cunku bebis ac olabilir veya sarilik gelistirebilir.. cok hassas bir donemde oldughmuz icin duydugumuz seyler travma yaratabiliyor. Bende misal ac kalmis ve goturmedim ve kilo kaybetti diye resmen travma olustu.
Buarada mama desteginide sut arttirimi yaparak kestim. 2. Veya 3. Kutu mamayi almaya gerek olmamisti.. nasil yaptigima gelirsem, bestlak siparis ettim ve sut arrttirici seyler denemeye basladim. Tahin asiri sut yapti buarada.. uzum dereotu, bol yesillik, bol sivi, duzenli yulaf, balik, bunlar bana iyi gelen seylerdi.. sutum arttikca gunde 3 kez 2 kez derken 1 kez vermeye basladim. Tabi bunlari cisli bez takibi yaparak azalttim. Baktim 1 emzirme seansimda bezini dolu dolduruyorsa doymus gibi dusunup vermiyordum. Sonra 1. Ay kontrolunde doktor bakti gunde 30 gramdan fazla kilo alimi vardi ve mamayi hayatimizdan cikardik cok sukur.. suan hala emiyor 1 yasinda.