İlk gebeliğim. Tecrübeleri anneler bi bakar mısınız? Annem İstanbul, görümceler bi tık uzak, eşim işte. Evde her zaman her koşulda sabah 7 ve akşam 6 tekim. Nişan denen şey ne zaman geliyor nişan gelince doğum başlıyor demek mi? Yada su nasıl geliyor geldi diyelim hepsi mi boşalıyor bebeğe birşey olur mu? Evimle hastane arası 1 saat. Su kesin geliyor mu? Birsürü şey var aklımda süreci bi anlatabilir misiniz rica etsem?