42779 Merhaba kızlar 5 gün önce doktora gittim her an doğumun gerçekleşeceğini söyledi doktor ama sancim bile yok merdiven inip çıkıyorum yürüyüş yapıyorum hurmada yiyorum kontrole tekrar gitsem mi
Baymehal 42779 illa sancı olmasınaa gerke yokki suyun geldiği zamaan gidebilirsin çünkü ben doğuma suyum geldi diye gittim sancım yoktu açılmamda az dı squuat ve ilişki tavsiye de ediliyor
Iremozates 42779 ben de sizin gibiydim hiç acikligim da yoktu 39+1 de. Sonra 39+5 gecesi bir sancı hastaneye gittiğinde 6 cm acikligim vardı. Yarim saat sonra 10 cm oldu.
42779 Baymehal tsk ederim benim açılmam yok sancımda yok suyumda henüz gelmedi bebeğin çenesi hariç kafası kanalda bekliyoruz 😊
42779 Baymehal evet daha yavaştan giriyor 🙂 çenesine kadar girmiş işte bakalim prenses ne zaman ve nasıl gelecek
Baymehal Zeynep5678 biraz çok açık olcak ama sıcak gaz yaptıysan bilirsin 😂 sıcak gaz gibi geliyor pıt sonra zaten su geliyor ben hatta altıma mı ettim diye korktum baktım hala su geliyor dedim aha su patladı 😂😂😂
Baymehal 42779 ayy inşaallah kolay geçer doğumlarımız sağlıkla kucaklarımıza alırıx bebeklerimizi 🤗❤️
Julo E bu haftada 2 gunde bir nst ye girmiyormusunuz zaten gorusmuyormusunuz yani doktor ile? Yonlendirmiyor mu sizi?
42779 Julo 39+2 deyim bugün gittim sancı çıkmadı açılmada yoktu cuma günü tekrar çağırdı merdiven in çık yürüyüş yap dedi başka birsey demedi
Zeynep5678 42779 amin herkes için ama bu gece düzensiz sancılarım vardi sancim geçti ama 10 dakikada bir belime ağrı geliyor çok zorluyo
Yavuzseliminannesiii Bende 39+4 deyim bugün yoruldum diye biraz sancı başladı ama normalde hiç yoktu sancım. Yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor.