Guulseeen Allah nasip ederse kızımız olucak inşallah doğuma yaklasık iki ay kaldı babası beril ismini düşündü ama ben hala karar veremedm 😊 bana yardımcı olurmusunuz kız anneleri bebişlerinize ne isim koyucaksınız ne düşünüyorsunuz 😍
Diclemahmut Guulseeen ayy seninle gercekten aynı durumdayiz benimde dogumuma 2 aydan az kaldi esim beril düsünüyo amq bende senin gibi kararsizim baska isimler bulma çabasindayim yada berilin yanina yakışacak ikinci bi isim
Oznurboluzun Guulseeen nasipse asel hafsa koyucam biz sizede alternatif olarak meryem sahra 👼ecrin naz👼ebrar ela👼 feyza ahsen👼aklıma bunlar geldi 💛👼
Guulseeen Aysehatun maşallah Allah sağlıkla nasip etsin inşallah zeynep annemın ismi cok zarif bı isim😍
Guulseeen Diclemahmut yaa cıdden bende öyle berilin yanına da bulamadm bısey eşimde kibar bi isim diye beril olsun diyor yanına bısey bul dıyor ama bulamıyorm 🤦🏻♀️😂
Aysenurozbay Guulseeen beril de güzel isim canm ama buglem ,hira ,nisan ,eylül, ikra da begeniyorm cnm
Aysehatun Guulseeen Amin canım cümlemize saglikli hamilelik saglikli dogum nasip etsin Rabbin aynen bizde çok seviyoruz ismimizi 💗
Diclemahmut Guulseeen 😂🤣bende bulamiyorum herkese sorar oldum artik berilin yanina bi isim bulun bana diye ama yok yok🤣
Burcu16 Guulseeen 8. Aydayım yeni karar verdik Ayperi🧚🏻♀️ Bilmiyorum değişirmi 💆🏻♀️ Sizce nasıl kızlar
Guulseeen Burcu16 kulağa hoş gelıyo farklı yanı cok duymadm 😊bıde kız ısımlerı cok cesitli ınsan şaşırıp kalıyor 😱