Meleklerim00 Kizlar 33+3 haftaligim adet olacakmış gibi kasıklarımda adet ağrısı gibi ağrı vardı az önce uyandığımda sonra sol kasığıma bı ağrı girdi nefesim kesildi resmen gözlemliyorum şimdi çok şükür ağrı gelmedi bida sizce doğum belirtisi mi ikiz hamileyim