Smyydn ben 34+3 de kanamam gelmesiyle hastahaneye gittim doğumumun başladığını söylediler sorma durdurmak için iğne ilaçlar verip eve yolladılar gece uyurken öyle bir suyum geldi ki yatak yorgan hiç bir şey kalmadı sıfır ağrım vardı ama suyumun gelmesiyle anladık hastahaneye gittiğimde de hala ağrım yoktu ancak 3. Cm’den sonra ufak ufak sancılar başlıyor zaten anlamamana imkan yok