37+6 dayız.Bebeğim aşırı hareketli bir bebek.
34.haftadan beri Her hafta muayeneye gidiyorum her hafta daha da aşağıya indiğini söylüyor doktorum.Hatta kafasını ölçemiyorum rahim içi genişliğini göremiyorum diyodu 2 hafta önce.Bu hafta aşağıya doğru baskı yapmaya başladı.Aşağıya doğru ittikçe vajinama bıçak saplanır gibi acı geliyo ,idrarımı kaçıracakmışım gibi sıkıştırıyor.Bu sancı mı kasılma mı nedir acaba ne zamana kadar böyle gider? Hareketleri de hâlâ çooook fazla.