Korkmana hiç gerek yok bizim evle hastane arası 15 20 dk . Bu sabah şiddetli sancım vardı hastaneye geldik , sancı azaldı hatta hiç yok denecek kadar ama Drlar göndermiyorlar . Beklemedeyiz . Daha açıklık 1 cm normal doğum istiyorum ne sancı var ne açıklık . Ne kadar dayanabilirseniz o kadar iyi .