Green7 Kızlar 29+3 haftamdayım. 3-4 gündür rahimimde baskı hissi var böyle tuvaletim var gibi idrara daha sık çıkıyorum o bölgem sanki hep açık kapanmıyor çok tuhaf bi his .. yaşayan varmı acaba ??
Fnd92 Green7 korkmayın büyük ihtimalle bas asagı donduğu için oluyordur 30.haftada basladı benımde 37.haftadayım tuvalette yaşıyorum😅🙈
Cikonunannesi60 Merhaba canım bende 32+3 deyim aynı şekilde bendede oluyor rahim içinde bir baskı sızlama gibi oluyor sonrası tuvalet sanki vajinanın içinde bi şişlik var gibi geliyor elime