Stella_0 gygy1234 Böbrek nakilli olduğum için zorunlu sezeryan olacağım. Ama bir sıkıntım olmasa normal doğumu tercih ederdim.
Aysunackbs gygy1234 normal doğumdan çok korkuyorum sezaryan şimdilik düşüncem daha yolun başındayız bakalm
Sevensevilen gygy1234 normal doğuma çok şartlamıştım kendimi, zorunlu sezaryene dönünce baş etmekte zorlandım ameliyat sırasında çok ağladım. O yüzden ne normal ne sezaryen , keşkesiz doğum diyorum
gygy1234 annawikituncgil herkes normalden yana ve ilk gebeliğim inşallah normal olur o zaman çünkü çok tedirginim korkuyorum
gizemkarla Kızım dönmesi için dua ediyorum dönerse normal suda doğum olacakk insallahh 34. Haftadayım :)
gygy1234 Aysunackbs bende korkuyorum ama herkes sezeryan daha zor diyor dikiş falan geç iyileşiyor falan diyor bilmiyorum 🤷♀️ hayırlısı inşallah
Aysunackbs gygy1234 sezaryanın geç iyileşmesi birazda doktora bağlı ablam hep devlet hastanesinde doğum yapıyordu ve 1 ay ayaklanamıyordu en son iyi bir doktorda özelde ameliyat oldu ve ameliyat olduğu gün ayaklanmıştı bende aynı doktoru tercih ettim bakalım hakkımızda hayırlısı olsun inşaAllah
_edakrsu22 Bhgdf neye göre dedi acaba j Ultrason da gorebiliyor mu uygun olup olmadığını bende merak ediyorum da ondan soruyorum
taninmayananne gygy1234 en guzel dogum dogal dogumdur. Saglik probleminiz olmadigi usreve normalden yanayim. 7 saat sanci cektim bebegin kalp atisi yavaslayinca sezeryan oldum.
Gmznr2909 gygy1234 doktor anne ve bebeğim sağlığı riskli demediği sürece normal doğum zaten sezeryan doğum yöntemi değil anne ve bebeğin hayatını kurtarmak için doktorların müdahale ettiği cerrahi bir operasyon. Tercih eden var. Ve kesinlikle sezeryan bir annenin anneligini azaltmaz eksik anne yapmaz ama bence buna doktorun karar vermesi lazım