Merhaba arkadaşlarım hamileliğimin 5bucuk ayındayım belli başlı şeyler aldım hatta bitirdim alısverıs olayını 😂şimdi ise Uni baby dalin molfix sleepy ıslak mendillerden kasa kasa stok yaptım karmakarışık yaptım açıkçası 😄bez olarak ise molfıx prıma baby turco sleepy aldım en iyisi hangısı kullanışlı vs bılmıyorum sizce iyi yapmışmıyım ve almaya devam etmelımıyım bez ve ıslak mendıl almaya ?