Melisakeskinn genelde yattığımda oluyor bende sanki kızım çıkıcak gibi hissediyorum o vuruşlarına o kasılmasına 🙈 yatarken sol ayağıma genelde kramp griyor belim ağrıyor magnezyumda kullanıyorum ama anlamadım 🙈🙊 bunlar harici doktora gittim bugün tansiyonum yüksek çıktı doktorun hoşuna gitmedi tahlil istedi şmdi yine gidicem 🤷🤦