Herkes farklı yaşıyor süreci. Eğer bu pozitif yorumları okursanız ve ameliyattan sonra canınız yanarsa neden ben böyleyim sadece kimse acı çekmemiş dersiniz :) kendinizi bir miktar acıya alıştırın derim. Ben tam bir hafta yatağa yattıktan sonra sürünerek kalktım yataktan. Onun dışında ilk gün bile yürüyebiliyordum ama biraz kambur durarak. Oturduğum yada uzandığım yerden kalkmak ölüm gibiydi. En büyük sıkıntı buydu ama sürekli yürüyerek aşılıyor . 1 hafta sonra bütün acılarım geçmişti. 1 hafta boyunca her gün ağladım geçmeyecek diye 😂 ama canımızdan can çıkıyor olsun okadarcık acı. Bir kaç gün sonra hiç birşey hatırlamayacaksınız bile