_edakrsu22 Bu mide yanması nedir arkadaş ya boğazımdan asagsi çayır çayır yanıyor yatamiyorum bile bazen nefesimi kesiyor gaviscon ise yaramıyor rennie surubunu aldım oda 1 saat kesiyor sonra yine aynı süt elma badem herşeyi denedim bıktım valla ya
Gizem41 _edakrsu22 aynı dert son 4 haftadır bende de var yemek yemeyi erken kesmek gerekiyor sanırım bende bi soğuk süt işe yarıyor oda belli bir saate kadar gece kalkıp su içtiğimde yine başlıyor yanmaya 😢
Seda35 _edakrsu22 Benimde suan ayni gaviskon ise yarardi bugun kesinlikle yaramiyo sut daha beter yakio kafayi yemek üzereyim 😨
pprensesannesii _edakrsu22 bendede aynı durum var Rabbim yardımcın olsun sade falım sakız yeşil elma birde maden suyu geçiriyo beni sende dene istersen
Canankk _edakrsu22 ben de cok cektım aglıyordum artık beslenemez hale gelmıstım doktorum lansor verdı bıcak gıbı kesti hayata döndüm resmen. Doktorunuza sorarak kullanabılırsınız belkı. Saglıcakla 🌸
Fatovebebegi _edakrsu22 bende mıde fıtıgı var hamılelıgım boyunca benı maffettı saglık ocagındakı doktorum bı hap verdı bunu ıc dedi sıze ısım onermem ıyı olmaz belkı doktora danısın p ıle baslıyor hap
Yagmurrr_ _edakrsu22 ben de aynı valla gece daha cokoluyo tahin helvasi rahatlatito da geçici bi süre oda soguk süt de aynı şekilde bunları biliyom bide yoğurt qllah yardimcimiz olsun
Fatovebebegi _edakrsu22 bıde ben korka korka lansor ıctım doktora soyledım mecbur kalmıssın bisey olmaz ama bunu ıc dedi p ıle baslıyor cok sukur sorun olmadı
Hllemralmdg _edakrsu22 yanmayı geçtim kusma da oluyor bende sindirimi olmuyor, bende de sadece süt ise yarıyor, ilaç hiç kullanmadım.. tek çare erken saatte yeme içmeyi kesmek, oda zor ya