Asla ikili sayıları göreceğimi tahmin etmezdim ilk gebeliğim ve çok ağır geçirdim 3 ayı bulantı tiksinme aç kalma ağlama zirlama gece uyuyamama su bile içememe bel ağrıları kasık ağrısı baş ağrısı … Daha sayamadığım çoğu şey bitmicek geçmicek diyordum geçti gitti şükürler olsun 3. Ayımdan sonra herşey normala döndü çok şükür elhamdülillah 25+6 yız inanın zaman herşeye çare deva ben bu nazlı mızmız halimle atlattiysam herkes atlatır . ❤️