Ysmn_dmrcii Merhaba hanımlar. Gebelikte hasimato hastalığı olanlar kaç doz kullanıyorsunuz. Ben 4 gün 50 lik 3 gün 75lik eutrix kullanıyorum sağlık ocağı bu şekilde önerdi de. Sizler nasıl kullanıyorsunuz acaba yada doğum yapa varsa hı sıkıntı oldu mu?
Busragy Ysmn_dmrcii hormon ilacı olduğu için hiçbir sıkıntısı yok merak etmeyin😊 aksine kullanılmaması ve tsh yükselmesi bebek icin riskli ayda bir doz kontrolü icin mutlaka tsh değerlerini baktırın derim. Ben de 25’lik kullanıyorum
2505 Ysmn_dmrcii oğluma hamileliğimde 75 mg kullanıp doğum yaptım çok şükür bir sorun olmadı şimdi tekrar hamileyim 50mg haftaiçi 25mg haftasonu kullanıyorum önemli olan tsh değeriniz ☺️