Angelmom_ 4 aylik hamileyim ama gercekten cok yoruldum, anlayissiz kendi halinde okuz Bir kocaya sahibim. Aslinda boyle degildi evlenince cok degisti ve 1 sene icinde :/ duygusal degisimlerimi hic anlamiyor kalbimi kiriyor agliyorum aglamamdan nefret ediyor
Buseufuk1531 Angelmom_ O öküz olsun sen de onu yont :) belki de hamilelik sana yarayacak bu öküz kocayı yontarak hiç sıkma canını bu dönemler de hassaslaşıyoruz ınanılmaz derece de abartabılıyoruz bazı şeyleri o nasıl davranıyorsa sende ona öyle davran bir de öyle dene yada sinirli bir kişiliğe bürün bakalım bu sefer napacak
ilaydaaltann_ Angelmom_ Aynisi benimde başımda var. Üstelik askerde. Detaylı ultrason için konustum kendisiyle. Bana ne gerek var vs. Diyo. Canımı çok sıkıyo. Bebekte kist çıktı başında. Umrunda değil resmen. Sinirlerimi bozuyo ağlayinca da hakli olmak için aglama fln diyo. Iyice bezdirdi. 4 aylık hamileyim dün cinsiyetini öğrendim. Bu gün de cinsiyeti öğrendin ne gerek var gitmene fln dedi. Uyuz ediyo beni. Sacma sapan triplere giriyo falan.