Ozge2204 şöyle söyleyeyim canım doktordan doktora değişiyor kimisi 16 da bıraktırıyor kimisi 13 de kaçta bıraktığımı hatırlamıyorum ama 20 den önce bıraktım ama sakın ihmal etme bebeğin için çok önemli bir ilaç doktorunuz zaten söyler folik asit kullanımını keselim diye🥰