Simgegokmen Kizlar dogumuma 2 hafta var sezeryan olucam sizce narkozmu almalıyım normal belden uyusmami
Erbe Simgegokmen belden oldum beş ay önce beş ay snra yine olacağım hiç ağrım flaan olmadı bir haftada toparldim
Karman34 Simgegokmen canım genel narkozda ayılma süresi vs çok uzun sürüyor diğer türlü bebeğin doğduğu gibi 1 saat içinde emzirebiliyorsun bence genel anesteziyi tercih etmeni önermem belden uyuşturma her yönden daha mantıklı