Asil_hatun Varmi bunu yaşayan 35 haftalığız harakrt ettiği gibi kısa süreli sancı yaşıyorum kasılmalar oluyor
Ozge806 Asil_hatun 35.haftadan sonra daha sık olmaya başlıyor. Biz de 38+4 olduk hareket etmemesi için dua eder oldum. Çok sancı yapıyor. Normal yani.
Simgegokmen Asil_hatun bende 35 haftaligim erken doğum riskim var aynı sikayet bendede var hareket ettikçe sancı yapıyor
zeynepikra_61 Asil_hatun 35+2 sağ tarafım artık çürüdü 😩🙅🏻♀️ hareket ettikçe bıçak saplanıyor sanki diyorum içerde bir yara varda sanki oraya bastiyor anlik bir acı sizi sancı gibi oluyor 🤷🏻♀️
Asil_hatun Simgegokmen benim bebeğim önden gidiyormuş 2 hafta doğum olma ihtimali var dedi yani erken falan demedi kendini 37 hafta olarak bil dedi alttan muayene etti dün daha başı yukarıda dedi normal herhalde yalancı sancı bu olsa gerek