Ecemnurtinel_45 Kızlar sol tarafımda kasıgımda agrı var bu yerleşme agrısı yada tutunma agrısı olablr mi ?
Kayaozge Ecemnurtinel_45 Yerleşme ağrısı benim de ilk başlarda çok sık ağrılarım oldu sonra yavaşlamaya başladı ağırlarım endişelenmenize gerek yok rahat olun
Hllemralmdg Ecemnurtinel_45 canım benim hamile kalır kalmaz başladı ki, ramazana denk gelmişti bir ay oruçtan açlıktan oluyor mide ağrısı sandım, 7 haftalikkken öğrendim gebeliği
Hllemralmdg Olabilir canım, olmayada bilir, hayırlısı olsunn. Benim hamileligim kaşık ve yumurtalık ağrısıyla başlamıştı..
Aysun_15 İlk haftalar da bende kasık ağrısı ile öğrenmiştim hamileliğimi şuan 20 haftalık hamileyim ama kasıklarıma aniden ağrı giriyo Bi fikri olan varmı yardımcı olurmusunuZ?
Beybi_2022 Ecemnurtinel_45 benimde aynı 10 gün kala ağrılarım başladı bel ve kasıkta adete 9 gün kala yani dün kan verdim beta hcg 1.20 çıktı herkes çok erken vermişsin dedi bugün 8 gün kaldı bakalım inşallah yükselir bekliyorum
MineOzsy benim adete 1 hafta kala başlamıştı kasık ağrım + çok sık idrara çıkıyordum. Test yapmak için adetinin gecikmesini bekle bence canım