MelisY ya bebeğiniz kakasını yaptıysa tabiki riskli bir durum ama bu sadece bir varsayımsa o haftadan sonra yapmaya başlıyor olarak konuşuyorsa hemen karar vermesi anormal bir durum açıkçası arkadaşım 42+4 ye doğum yaptı üstelik suyu geleli 2 gün olmuştu doğum hastanesi bu rağmen almadı sezeryana sürekli takip ettiler en son bebeğin kalp atışı yavaşlayınca sezeryana aldılar bebek kilolu olduğu için normal doğum yapamadı görümcemde aynı şekilde özele gidiyordu hemen sezeryana aldılar bekletmediler hiç suyu geldi baktı çocuk doğmuyor keselim hemen dediler hiç normal olması için uğraşmadılar yani 😅