smallbaby Mervedez159 evet kızkardeşim yastığına biraz sürer çocuğu çok rahatlatıyomuş bsnada önerdi ama daha bizimki çok küçük ilerde yaparım rahatlatıcı özelliği var zaten kullanabilirsiniz bence
smallbaby Mervedez159 oluyomuş bebelerede bacım ben kokusundan hazvetmiyomda sürekli yanyanayızya biraz büyüsün diye düşündüm siz sürebilirsiniz tabikide nede olsa kimyasal deyil