Kızlar hayırlı geceler. Nasılsınız? Hamilelikler nasıl gidiyor. Bi konuda çok kararsızım bana bi yardım edin. Yozgat’ta oturuyorum. İlk doğumum sezaryendi. Ve ben hem 2.yi normal istediğim için oğlumun biraz daha büyütmesini bekledim 2.çocuk için. Şimdi hamileyim ve arası 3 yaş olacak. Yozgat’ta ssvd yapan doktor yok malesef. Ya yaşadığım yerde kalıp tekrar sezaryen olucam. Ya da memlekete gidip ssvd. Bursa’da çok var. Ama işte tek sıkıntı kayınvalidemde kalmak istememem. Memlekete gelirsem mecbur onlarda kalıcam. Çünkü kardeşimin eşiyle de aynı zamanda hamile kaldık. Onlar birlikte oturuyor. Onun da doğumu var. Bi akıl verin bana