Japonannesi Kızlar bugün kontrolüm vardı 36+3deyim sancim yoktu bebek iyi baş gelişte aşağıya inmişti. Son bı saattir sancim var belim kasıklarım beş dkda bir vuruyo daha çok kasıkta ağrım var regl gibi bu yalancı sancı mi sizce
C-papatyam Bende 31 haftalık hamileyim benimde sağ kasığımda ve ara ara gelen adet sancım varr anlamadım yaa cuma günü normal kontrol muayenem var neden böyle oldu acaba