Kızlar selam ben 37. Haftamdayım tam olarak . Dün biraz yürüyüş yaptım. Bugünde ev temizliği alışveriş ütü yaptım. Bebeğin hareketleri çok sıktı ve alt tarafa baskı vardı az önce kahverengi leke gördüm. Hafif de başıma ağrı vurdu normal mi yoksa doktora mı gideyim😮💨