Bahar54 Aayseakdag bence dogumdan sonra gerekli olursa alin. Bebeginiz emmez de mama vermek zorunda kalirsaniz ihtiyaciniz olabilir. Ben almayi dusundum ama bebegim emdi cok sukur biberon filan kullanmiyorum. Emziklerini de kaynatiyorum kolay oluyor.
Fatmasnny Aayseakdag almadım, aşırı pahalı ve araştırdığım kadarıyla o işi 5-10 dakika arası kaynatma ve doğal biberon temizleyiciler (gerebilesin) ile temizlemek yeterli olur diye düşünüyorum.
Bilge35 Bahar54 kesinlikle aynen katılıyorum. Emerse boşuna almış olursun. Emmezse de hayat kurtarıyor gece biberon yıkama derdi olmuyor . Birden fazla kullansanda biberon lazım oluyor mama da