15in sonlarında 16nın başlarında hissetmeye başladım. Gazdır diye düşünmüştüm ama özellikle sırt üstü yatıp kendimi dinlediğimde 2 3 kez ayni yere vurup kaçıyordu. Çok sık değil akşamdan akşama hissedebiliyordum. Şimdi 20.haftada daha net anlıyorum gaz değilmiş bebekmiş. Şu an özellikle tatli bir şeyler yiyip uzanınca çok net hissediliyor. Ben oturur ve ayakta pozisyonda da birkac kez hissettim ama neye benzediğini bilince ayırt etmek daha kolay oluyor. Sırt üstü yatarken sıçratıyor bazen vuruşu. Eşim falan tepkimden korkuyor hatta. Bizim bebek çok hareketliymis doktor ultrasonda hep oynuyordu diyor. Özellikle kuru incir çok hareketlendiriyor benim oğlanı. Hem tatlı olduğu için hareketleniyor hem de sağlıklı. Tavsiye ederim. Ya da tatlı bir seyler yiyip 15 dk sonra falan sırt üstü uzanın bacaklarınızı da uzatın iyice. Elinizi yumurtaliklarin olduğu yere koyun. Damar atması gibi, sanki kocaman bir gaz balonu içinizde gibi bir vurma hissedebilirsiniz. Kendinizi dinleyin sadece. Bunun stresine de girmeyin ama nasılsa selam verecek o size 😊 özellikle uyumadan önceki sakın zamanlarınızda hareketleniyor