Kızlarrr biz bugun 13 günlük olduk. Sizlere hikayemi anlatıp artık sayfadan ayrılıyorum 🙈😍 Başından beri normal doğum istiyordum. 37. Haftamda çatı muayenem yapıldı çatımın normale uygun olduğu belirlendi. 38. Hafta kontrole tekrar gittigimde hic açılmam yoktu. 39. Hafta gittigimde halen açılmam yoktu doktor hic açılman olmaZsa suni veririz olmaZsa da sezeryana alırız dedi. 39+5’te tekrar muayene vardı ama maalesef açılmam hic yoktu. Doktor 3 gün daha bekleyelim olmaZsa suni başlatırız daha fazla beklemem dedi. Aslında o gun hafif sancılarım vardı ama ben yalanci sancı diye düşünmüştüm. Doktordan çıktık eşimle yemege gittik eve geldik sancılarım artmaya başladı. Ama ben yine açılmam nasılsa yoktu diye aldırmadım hatta ağdaya bile gittim 😂 eve geldim arkadaşlarımız kahveye geldi o sırada sancım daha da arttı. Akşam saat 11 civarı hem sancım hem de kasılmam vardı. Doktora 12 de yazdım napiyim diye hastaneye geç ebeler kontrol etsin dedi. Ben hemen geçmek istemedim oyalandım, duşa girdim ama artık sancılar dayanılmaz bi hal almaya başladı. Gece 2 buçukta hastanedeydik ebeler kontrol ettiğinde 2 cm açılman var doğumun sabah 10 11i bulur dediler. Yatış verdiler. Sancılar gittikçe artmaya başladı eşime sürekli belime masaj yaptırıyordum sanki belim kopacak gibiydi. Artık saat 4 oldu eşime ebeleri çağır artık dayanamicam dedim. Ebeler geldi kontrol ettiğinde açılmam 8 cm olmuş ikisi de cok şaşırdı. Hemen doktora haber verdiler doktor saat 5te geldi. Geldiğinde açılmam artık 10 cm olmustu. Her şey o kadar hızlı ilerledi ki annemlere geç haber verdiğimiz için doğuma zor yetiştiler 😂 Neyse ki eşim hep yanimdaydi 🫶🏼🙏🏽 Doktor geldiğinde hemen çatala geçtik ıkınma vs derken saat 5 buçukta kızım doğdu çok şükür bugünümüze 🙏🏽 Simdi yanımda melek gibi uyuyor 🫶🏼