Halley38 Serklaj dikişini aldıranlar var mı? Nasıl bir işlem ağrılı mı pazartesi dikişlerim alınacak biraz endişeliyim açıkcası dikişi aldıranlar yardımcı olabilir misiniz?
Asyaninannesi58 Halley38 önceki gebeliğimde almışlardı. Normal muayene oluyor gibisin bi hissiyat yok dikişle alakalı. Sadece spekulum biraz acıtıyo vajinayı o kadar. Daha önce alttan muayene olduysanız aynısı yani☺️
Ssudde Halley38 Kaçıncı haftada alıyorlar canım seninkini benimde varda serklaj bana 37-38 de alacağını söyledi doktorum sezeryanla birlikte
Halley38 Asyaninannesi58 Ya öylemi içimi rahatlattınız çok teşekkürler 😌 sonrasında kanama oluyor mu peki?
Asyaninannesi58 Halley38 açıkçası ben birkaç saate doğum yapmıştım bebek baskı yapıyor diye almışlardı. Kanamayı hatırlamıyorum ☺️
Halley38 Ssudde ben şuan 37.haftadayım haftaya alırım dikişi dedi doktorum benim normal doğum İçin ama
Halley38 Serklaj dikişimi aldırdım kızlar belki birine faydası olur diye yazmak istedim biraz kastım kendimi ama onun dışında dakikalık bir işlem kanamam oldu biraz açıklığım ve sancım olmadığı İçin eve gönderdi doktorum