Eminea amiin cnm🙏🏻 Sen yrn rand dan sonra buraya yaz bilgilendir bizi😊 benmde dün rand vardı bebeğim çok toplanıyor o yüzden 40. Haftayı bulmaz 2 hafta içerisinde doğar dedi o yüzden telaşlıyım biraz, çatı muayenesi de oldum 1 parmak çok kolay girdi yumuşama var dedi sadece