xRukenx 16+3 teyim ve karnımda sanki kalp atar gibi pıt pıt oluyo arada.. acaba bebeğin hareketlerini 😍😍
Yagmurrr98 xRukenx Çok emin olmamakla birlikte bende ilk etapta böyle farkettim daha sonra kayma bı kelebek uçması şekilde devam etti en son tekmesini hissediyorum bence bebek 🥰🥰🥰
Gebeyim15 xRukenx evet canm bende ilk öyle hissetmişdim genelde erkek bebekler kalp atışı gibi oynarlar ilk etapda cinsiyetinizi öğrenmediyseniz kesin erkek
Prenses34_annesi xRukenx bebektir o zaman benim de ilk gebeligim bende cok hissediyodum ayni sizin gibi
S1907 xRukenx bağır hareketidir ümitlendirmek istemm,bnde öyle sanmştm doktora dediğimde çok erken bağrsak hareketi o demişti
usenmedimyaptimbirvelet Benim bebeğimde erkek yeni yeni duyar gibiyim damar atması gibi lakin hep aynı yerde hissetmem normal mi acaba belirli aralıklarla oluyor bir de
Ei8008 Benimde belirli aralıklarla ve hep aynı yerde kalp atışı gibi oluyor ama cinsiyeti kız dedi doktor bana 🤔(29.hafta)