-asli42 Merhabalar Acaba detaylı ultrason için internette bir sürü karışık bilgi var Tok mu aç mi gidilmeli Karından mi vajinadan mi yapılıyor kısaca önemli bilmem gereken şeyleri yaşayıp anlatacak hamişler var mi Teşekkürler şimdiden
EmineDefneGokce -asli42 aç tok diye bi şart yok ama bence tok gidilmeli . Bebek hareketlensin diye . Karından bakılır istisnalar haricinde. Mesela bende karından servikal uzunluk 27 çıktı . Doktor alttan baktı hemen meğer 53 müş . Mecbur kalındığında bakılabilir ama nadir
Vera09 -asli42 tok gidilmeli, karından bakılıyor. Girmeden 15dk önce çikolata meyve suyu yerseniz daha da hareketlenecektir
Seyma0323 Canım tok gidebilirsin, eğer rahim uzunluğuna sadece üstten bakicaksa alttan bakmaz ama sen genede nolur nolmaz temiz ol🤭 bende bakmamıştı
123xyz -asli42 tok gidin ama yanınızda meyve suyu ve çikolata da götürün benim bebeğim dr un istedigi pozisyona dönmedi kontrolde yırmı dk ara verdik cikolata meyve suyu içip tekrar muayeneye girdim ve bebişin pozisyonu baş aşağı oldugu ve incelemesi gereken önemli birşey oldugu için alttan da muayene oldum.Siz de hazırlıklı gidin ne olur ne olmaz.
Ozge_5516 -asli42 21 22. Haftalrda yapilmasini oneriyirlar tok gidin tatli birşeyler yiyin idrara sıkışık olmayın karindan ultrasonla bebegin tum organlarina bakılıyor renkli gösteriyorlar yarim saat ile 1 saat arasi sürüyor renkli fotoğraf veriliyor