ramonun_annesi Kızlar ya lavaboya gitmekten bıktım cidden enfeksiyon falan mı acaba idrara gidiyorum tam kalmayın diyorum yine idrarim geliyor bu nedendir acaba ya bilen varmı ☹️
Kubrabsyg45 ramonun_annesi enfeksiyon vardır canım şuan bende o durumdayım ama çok da şu içiyorum onun etkisi de olabilir. Bir damla bile olsa zorlucam onu yapıcam yoksa beni deli ediyor
Prensesmelek ramonun_annesi 34.haftadaym 1 haftadr bende oyleyım korkuyorum artk :( dısarı adım atamıyorm bes dakıkada gelıyor
Beyzafd ramonun_annesi kizlar kesin gebelikten ya bu enfeksiyon olsa baştan beri girerdim sanırım ben şu an 20 haftalik oldu çok şükür ama gece 4 kere kalkar mı bir insan ben kalkıyorum bir de özel bölgeme bir baskı yapıyor sormayın ilk başta yoktu son 2 aydır falan fenaaaa 😁🤭
Kubrabsyg45 ramonun_annesi sorma sorma. Sürekli gitmekten bıktım dibine kadar kendimi sıkıyorum bitsin bidaha gelmiyim diye en sonunda kendimi sıkmaktan tuvalette doğurcam 😀
ramonun_annesi Prensesmelek aynıyız bende 34+2 görünüyorum evet valla bende dışarı çıkmak istemiyorum artık gezince nereye gidicem sıkışırsam diyom 😃
Beyzafd ramonun_annesi ahahaha ben önceleri bu bebeğin idrarı da mi bana geliyor diyordum sonra oyle değilmiş öğrendim 🤣🤣
Hatice_Bahri ramonun_annesi bı keresinde ıdrarımı tutamamıştım çok zor bı durumdu allahtan evdeydım sebepsızce aktı ındı assaya ağlamıştım ne yapcam dıye zor ama yapcak bır seyım yok
ramonun_annesi Hatice_Bahri ben oğlumdan dolayı kaç oldu altıma kaçırıyorum kız 😂🤭🤭 ağlıyor bırakmıyor lavaboya bile gidemiyorum doğru düzgün
1234momsss ramonun_annesi bendede aşırı var sabaha kadar tuvaletteyım enfeksiyon çıkmadı artık bebek büyüyüp rahme baskı yaptığı ıcın oluyormus yanma kokulu akıntı varsa bi görünün
Hatice_Bahri ramonun_annesi ay çok zor ya valaha ama ıste sonunda okadar güzel bir sey varkı ıste degıyor ama ınsan dışarı çıkarken korkuyor . Esımı her benzınlıkcıde durduruyorum resmen . Oda artık bıktı benım tuvaletimden