limoncicegim2 Kızlar saçıma hint kınası yaptım siyah 17 haftalık hamileyim başta yazdım nete kına yapılır diyordu şimdi birdaha bakim dedim hint kınası yapılmaz gibi birşey yazıyordu bir sitede var mı hamileyken saçına siyah hint kınası yakan ?
Bebiiii limoncicegim2 doktorum bana 4. Aydan sonra yaptriabilrsin demişti boya için ve bebeğe gecicek kadr bı kimyasal olmaz dedi.
RuyaEce limoncicegim2 valla doğuma günler kala dayanamadım boyadim ama doktor tavsiyelerini çok çok inceledikten sonra tabi. Kanıtlanmış bir şey yokmuş boyalarına zarar verdiği ile alakalı
RuyaEce limoncicegim2 o sıkıntı olabilir işte.. Ben 15 dakikada boyadım 25 dakika sonra yıkadım o bile telaşlandirdi beni. Google a yazın orada sorun mutlaka yazan biri vardir