Prenses34_annesi ben de 6.aya yeni girdim ve birkaç haftadır çok şiddetli mide yanması çekiyorum özellikle sabah saatlerinde ve gece yattığımda. Öyle ki bazen kusmayla sonuçlanıyor. Önerilen ne varsa denedim işe yaramadı, doktorum rennie çiğneme tableti verdi işe yaramadı, en son gaviscon aldım o bile işe yaramadı anlık rahatlatıp 1-2 saat sonra yine aynı devam 🥲 ne yapacağımı şaşırdım valla, yapacak birşey yok çekeceğiz artık herhalde 🥹