gokce62_ 14+4 haftalığız , Hamilelikte Gyno-Lomexın 600 mg fitil kullandınız mı ? Etkisini gördünüz mü ?
Lavantam20 gokce62_ gecen hafta kullandım sucgibi akinti yapiyor korkma bu haftada flora düzenleyici başladım ins kurtulurum
Pamukbebegimm gokce62_ ilk gebeligimde ne yapsam geçmeyen enfeksiyon bu fitille geçmişti 3 günde bir atıyordum ben tabi doktorunuz nasıl dediyse siz öyle kullanın ben çok memnun kalmıştım
umayana Gyno-trovogen 600 mg yazdı dün doktorum kaşıntım var diyince gece uyumadan koyacaksın dedi öyle yaptım rahatladım suan kaşıntım vs yok siz ne için kullanacaksınız aynı sebepler mi ?
gokce62_ Pamukbebegimm 1 kutu yazmıştı 2 gün arayla kullanın yazmıştı kullandım inşallah geçerrr 🙏🏻🙏🏻