minikoglummm Çalışan anneler sgk 15 bine yakın doğum parası veriyor diye duydum aslı var mı bunun bilen var mı. Çalışan annelere mama parası doğum parası veriyor mu nereden başvuru oluyor?
minikoglummm eylulicten etiketleri boşverin de gene bildirimler düşmüyor yanıtladığında onu artık iyileştirin 😜😂😂
minikoglummm Elifderin34 başvuru mu yapmamız gerekiyor? Bu 15 bin dedikleri 4 ay izin için verdikleri maaş mı yoksa onun dışında doğum parası mı?
Cubukmakarna De çalışamaz raporu almıştım. Bebek doğunca da doğum belgesi. Şirkete veriyorsunuz. Ama bu süreçte maaşınuz yatmıyor. Aslında bir nevi 4 aylık maaaşınız gibi. Kesintili hali tabi. Ben 2 parçada yatmasını istemiştim. İlki 8500 doğumdan 1-2 hafta sonra ikincisi 9500 1,5 ay sonra yatmıştı
minikoglummm Cubukmakarna bir nevi maaş dimi. Tahmin etmiştim maaş dışı o parayı vermesi zaten imkansız gelmişti
esrayyy Biz ilk çalışamaz raporu alıp 4 ay çalışmayınca sadece 15 bin mi verecekler.. bende bütün maaş yatıcak sandım diyelim aylık maaşım 15 ama bana toplam o kadar verecekler yani :/