Baby66 Hanımlar merhaba🙋🏼♀️ bir kaç zamandır bu konu hakkında bi şeyler görüyorum. Geç döllenmede cinsiyet genelde kız oluyormuş. Geç döllenme yaşayıp cinsiyetlerini öğrenenler var mı ? Teşekkürler 🌸
Papiiii Baby66 tamamen yanlış bir düşünce öyle bişey yok birde genelleme yapmak cok yanlış.Kızda ola bilir erkekde ola bilir
hayallliiim Baby66 bence saçma canım senin postu görüp geç döllenme ama erkek diyen muhakkak olacaktır benim geç döllenme ve kız bunu bende duymuştum ama inanmamıştım hala da inanmıyorum bence denk geldi benimki
323832 Baby66 gec dollenme dedigi sizin yumurtlama tarihinizle alakali gec yumurtlama oluyo erkek kiz farketmezki bu durumda
Baby66 Papiiii bende öyle düşünüyorum aslında sonuçta ne alaka demiştim. Ama bu kadın portallarında yüzdelik hesaplamışlar ve %60 kadar kız çıkmış bende çok merak ettim açıkçası🙈
Papiiii Baby66 Yanlışş hesaplama o zaman))Yok öyle bişii canım inanmaa.Tabikidee her ikisi ola bilir.Cok alakasız ve mantıksız bir dusunce
Seyma65 Baby66 her şey doğru olsaydı canım şu çin takvimi ne var ya kız dedi ama oğlum olacak inşallah:)
Baby66 hayallliiim bende duydum işte hatta bir kaç kişide tanıdığım vardı onlarında kızı olmuştu. Merak ettim bende bu durumda olanları🙈
potansiyelinstamom Baby66 amin inşallah 😊 Adet 24 mayıs olan adet tarihimi 2 hazirana güncellenmiştik
Baby66 323832 aynısını bende düşünüyorum 🙈 sonuçta 2. Hafta yumurtlama olmadıysa 3. Hafta olan bir durum ve gayet normal aslında 😅 işte y taşıyan spermler çabuk ölüyormuş x ler yaşıyormuş falan😅 o yüzden kız olma durumu yüksek denilmiş ama bende mantıklı bulamadım
Anneadayiozlem Benim de geç döllenme ve kız ilk defa 1-2 hafta önce böyle bir durum olduğunu duymuştum ne kadar doğru bilemem ama bencede denk gelmedir
Baby66 Anneadayiozlem bende yeni öğrendim ve merak ettim hatta beta değeri yüksek çıkanlarda erkek oluyomuş diyolar