Miamelike ilk deneme de yapmıyorlar zaten benim farklı bir merkezde başarısız denemem vardı 2.denemem olduğu için 2 embriyo transfer edildi 35 yaş üstünede 2 embriyo koyuyolar ama benim yaşım 26 ikinci denemem olduğu için çift embriyo koyuldu ki daha 18 tane dondurulmuş 5.gün embriyomuz var nen polikistiğimde