esraeylul Merhabalar, kimler neler yaşıyor çatlatma iğnesinden sonra hadi paylaşalım. Özellikle çatlatma iğnesinden sonra hamile kalanlar süreci paylaşırlarsa çook sevinirim
Panioku esraeylul ben 1 kez oldum 15 gün boyunca tüm hamilelik belirtilerini yaşadım ama 15. Günden sonra negatif gördüm yıkılmıştım bir daha da yaptırmadım ama sonuç alan cok kişi var
Mry123 esraeylul 3. Çatlama iğnem tuttu. İlk çatlama iğnemde klomen kullandım sonra ovitrelle İkinci çatlatmada klomen yerine farklı bir ilaç kullandım adını hatırlamıyorum. Üçüncüde doktorum daha ağır bir tedavi ile klomen artı gonal-f diye bir iğne kullandım tam 9 gün boyunca 9 iğne gece yatmadan önce vurdum. Sonra çatlatma iğnesi vurduk ve 9. Gün negatifti testim. 13. Gün pozitif 15. Gün 16. Gün pozitif olunca kan verdim ve değerim yüksekti hamile olduğumu öğrendim şu an 8+4 günlük hamileyim
Cansen esraeylul 10 gün sonraydı galiba evde test yapmıştım pozitif görmüştüm o gece aşırı bi kasık ağrım oldu acaba adet mi olacam demiştim teste güvenmeyip ama hamileymişim
tubbis Ben ilk iğnemi yaptığım da 17. gün pozitifi görmüştüm ama 7 haftalıkken aldırdım kalbi durdu maalesef,ikinci iğnemi yaptırdım tutmadı dün gece üçüncüyü yaptım artık nasip 🥲
esraeylul tubbis bende 3. yü 13 ekimde yaptırdım yaptırdıktan sonra iki üç gün kasık ağrısı çektim şimdi de bel ağrısı başladı
tubbis esraeylul yumurtalıklarım ağrıyordu sadece bir de çok fazla uyku hallerim vardı onun dışın da hiç belirtim olmamıştı