Nvrzz Merhaba 37+2 bugün doktora gittim göbeğimin hala düşmediğini söyledi sizin ne zaman düştü Düştükten kaç gü sonra doğum gerçekleşti
yabadabaduu Makat gelişlerdede göbek düşüyor mu kızlar acaba bilen varmı ? Benimde bugün sanki daha bi aşağıda gibi geldi