Kubrabsyg45 Normalde göbek çevresinde olan bebek hareketlerini vs kasık tarafımda hissediyorum tekmesini. 19+2 normal mi acaba Bel sırt ağrım var biraz korktum
Tinkerbell_0423 Kubrabsyg45 canım zaten o haftalarda aşağıda olur bebek ama ters dönünce bebek hareketleri kasıkta ve rahimde hissediliyor ❤️
Morkelebek26 Kubrabsyg45 ayyy bendensin ben 29 haftalık olucam 00.00da hala kasığımda hissediyorum 🤦 utanmasa ayağını dışarı çıkarıcak sanki 🤷
Dide41- Kubrabsyg45 21+2 yim benimde öyle özellikle geceleri oluyor kasıklarda hissetmem😑 kasık bel sırt ağrım bende de var karanlık çöktümü başlıyor ağrılar
Elf96 Morkelebek26 benimde hep öyledi hâlâ öyle 29+4 teyiz devam aynı şekilde doktora sorduğumda popo aşağı bakıyor bu pozisyondayken normal demişti
Morkelebek26 Kubrabsyg45 ayyy hele yatağa yattığımda sanki kendini aşağı ittiriyor çıkacak diye korkuyorum 😅😅😅 çılgın kızım niye böyle oluyorsa 🙈😅🤣
gizemkarla Benim hala öyle 34 haftafayım dönmesi için ugrasıyoruz ebemle dönerse normal doğum olacak. Kasıkta olunca malesef ayaklar asagıda oluyor :(
Morkelebek26 Elf96 evet bende bugün gittim makat geliş duruyor o yüzden çok baskı hissedersin dedi 🙈🙊