Şubat sonu gibi Allah nasip ederse doğumum var eşim Suriye’de ve 1.5 sene kadar da yanımda olamayacak. İlk gebeliğim şu an memleketimde kalıyorum eşimin ailesi de buralı. Benim ayrı bir evimde var ama ben annemin evinde yaşıyorum. Doğumdan sonra kendi evime geçip annem ile anneannemin yanıma gelip beraber kalmak istiyorum çünkü ilk gebeliğim anneliğe dair hiçbir tecrübem yok. Zaten eşim de yanımda yok. Eşleri yanında olmayan hanımlar sizler doğum sonrasını nasıl geçirdiniz birine ihtiyaç duydunuz mu ? Benimle aynı durumu yaşayan var mı ? Annemi yanımda istemem en doğal hakkım değil mi hem bana hem de bebeğe yardımcı olması açısından ?