Deletedmom_31 Haftadayım. Bugğn çok halsizdim. Akşam mide bulantım başladı. Şimdi de karın ağrısı regl sancısı gibi. Karnım da geçen hafta düşmüştü. Sizce doğum işareti mi bunlar
Gizemkly Deletedmom_31 😔😔 benimde nişanım geldi düZensiz sancım var daha dogrusu kasılmalar burda bekliyimde belki banada yazarlar
Glsm_94 Deletedmom_31 halsizlik ten ziyade enerji geliyo kasılmalar ilk başta adet sancısı gibi basliyo düzenli aralıklarla şiddeti giderek artiyo ona dikkat et
Cinarin__annesi065 Gizemkly nasıl birşeydi nişanin canım benim de 2 gün önce silince yeşilimsi sümüksu birşey geldi nişan nasıl birşey oluyor ki kafam karıştı
Gizemkly ramonun_annesi hayır ya 4 gibi felan hafif sancım vardı ama normal sandım 7 de tuvalete gittim sümüksü bişey geldi peceteye zaten internetten baktım aynısıydo kan yoktu dpktpru aradım sabaha kadar bekle dedi kanaöan olursa hemen git dedi suan sancım hala var ama sancı mı bilmiyorum bazılaro nişandan hemen sonra o gün dogurmus bazıları nişan gelmiş 5 gün olmus sancı yokmus beklicem sabaha kdar baklım aöa sancıları daha önce hiç yasamadım internte yaz gebelik nilanı diye görselde cıkıyor
Minigim38 Cinarin__annesi065 benimde bugün geldi çatı muayenesinden sonra sarımsı gibi krem rengi gibi hafifte pembelik sümüksü gibi biseydi nişan böyle mi oluyor acaba
Gizemkly Cinarin__annesi065 valla direk yaz googleye görsele bak yeşişimsede olabiliyormus pembede beyazda
ramonun_annesi Gizemkly benimde öyle nişan geliyor bir haftadır açıklığımda var ara ara sancı geliyor ama doğum başlamamış diyor dr
Dilek7488 Minigim38 Doğum sancısı en çok belde ve kasıklarda oluyor canım. Nasıl anlatayım böyle ishal olursun da birden karnina ara ara sancı gelir ama bel kısmında etkilenir bundan o şekilde, dikkat et suyun geldiyse hiç durma zaten direk hastaneye git.
Minigim38 Gizemkly belki açılman vardır şiddetlenirse git hastaneye benim sancı çıkıyor ama açılma 1 cm 7 haftadır hiç ilerleme olmadı
ramonun_annesi Gizemkly valla ozeldeki bana 31 demişti bir buçuk ay önce geçen haftada devletteki doktor 31 hafta olmuş dedi bende anlamıyorum ya hafta olarak hangisi doğru