Bukapoo Gebelikten sonra korse kullandınız mı? Kullananlardan önerileri alalım..hangi marka, doğumdan ne kadar süre sonra kullanmaya başladınız tecrübeli anneler bilgilendirir misiniz?
Asuuuesraa Bukapoo ben ilk doğumumda Tuğba korseden almıştım İnstagram dan çok memnun kaldım Çelik balenliydi kayma toplama yapmıyordu sabah uyanınca takıyor ev işi vs öyle yapıyordum bayağı faydasını gördüm şimdi tekrar ordan almayı düşünüyorum
gunesx Bukapoo canım ben owli korse çok duydum ama e bebekte bi marka daha var şimdi adını unuttum babyjem olması lazım onu aldım doğum sonrası için yani onun da yorumları iyiydi yeterli olur dedim ama doktora sormadan hangi gün takmaya başlanıyor bilmiyorum bazıları hemen der bazıları sonra der sende alırsan bence doktoruna sor ne zaman takacağını veya ne sıklıkla 💗
prematureannesi_ Bukapoo owli korse kullanıyorum doktorumun önerisiyle günde 4 haftayı geçtikten sonra başladım 2 saat taktım ilk zamanlar sonra 4 saat sonra 6 saat olarak devam ediyorum.. ekstra tam dikişlerim iyileştiğinde ise tayt korse devam edeceğim. 6 aydan sonra da sporla birleştireceğim..
Asuuuesraa Bukapoo doktorum dikişlerin iyileştikten sonra kullan demişti 4-5 gün sonra takmaya başlamıştım hem sezeryan göbeğim sallanmıyor daha iyi hareket ediyordum
Tubacngl Bukapoo Bende yorumları bekliyim bazıları çok para vermeye gerek yok yapıyla alakalı diyo bazıları da güzel bişey olsun diyo kafam karıştı benimde 🙄
Bukapoo Tubacngl ben yapıyla alakalı olduğunu pek düşünmüyorum canım yani vücudumuz kalıp gibi içinde bulunduğu kabın şeklini alıyor. Mesela eskiden düşük bel pantolonlar modaydı uzunca bir süre simitli bellerle gezdi hem kadınlar hem erkekler. O yüzden korsenin gücüne inanıyorum ben😂
charlottececi Bukapoo kullanmadim bence hic gerek yok. Hamile kulodu giyin sonra da hamile esofmani. 20 gun sonrasinda da taytla destekleyebilirsiniz. Benim kocaman gobegim vardi ikiz gebelik. Aşırı catladim. Havalar sicakti elbise gecelik giydim sadece. Karnimi tutan bir sey olmadi. Yine de toparladi gayet :)