HAR 32 ci hafta dayım. Sırtım da bir ağrı karnım sertleşti korktum sizce bu yalancı mı normal sancı mı. Daha önce doğum yaptım ama hiç sancı ile doğuma girmediğim için korkuyorum. Yarın Dra gitsemmiki
ramonun_annesi HAR bende senin gibiyim hatta Dr gittim bir hafta önce 2 cm açıklık var dedi ama daha doğum başlamamış dedi bana bence doktora git belki seninde açılma filan varsa