Nazli-61 _edakrsu22 ya çok teşekkür ederim sağolun benimde içimden kız geçiyordu en başından beri ama bakalım 🙏🏻🤗
HavvaSonmez03 Nazli-61 tahminde bulunmaması iyi bence o haftalarda yanılma payı çok oluyo canım en az 20 yi geçmesi lazım
Yagmurkaragoz Nazli-61 genelde devlet hastanesi öyle yapıyor özel hastane deki cihaz görüntüsü daha kaliteli oluyor o haftalarda söylüyorlar
Yagmurkaragoz Nazli-61 ben özele gidiyorum 14 haftalık Ken %80 kız dedi cuma günü tam 16 haftalık oluyorum o gün netleştirelm dedi
Nazli-61 Yagmurkaragoz tam detaylı gösteriyor mu ben devlete gidiyorum kalp atışını 3 saniye duyuyorum bebeği de 10 saniye falan görüyorum
Yagmurkaragoz Nazli-61 tabiki çok güzel ilgileniyorlar en az yarım saat parmağna kadar göstermiş ti doktorum