Clostiridium Derin2022 ilk doğumumda 40+4 düm . Bebege kordon dolanmisti onun için sezaryan oldum. 2.ye hamileyim 38 .haftada doğum olck nasipse
Merve201119 Derin2022 ben ilk çocuğumu 35 te sezeryanda doğurdum ikinci 36 da ama bir sorun yoksa ve bebek beklerse doktorlar 38 i doldurunca alıyorlar
Emily37 Derin2022 ilk bebeğimi 40+2 de doğurdum.şimdi 35 haftalık hamileyim kısmetse 39. Haftam bittiğinde alıcak doğuma