berosunannesii bikaç gün önce doğum yapmış biri olarak yazayım. Ben erken doğum yaptım baya erken hemde, en başından beri doğum konusunda kararsızdım ama sezeryan olmak zorunda kaldım. İğneyi vururlarken hissedilen acı bence acı eşiğine bağlı bişey, kişiye göre değişiyo yani. İğne yapılıyo ve vücut uyuşturuluyo tabi ki acı hissetmemek mümkün değil. Spinal içinde ben kesilme vs anını hissetmedim ama karnımın gerildiğini hissettim ve aklım bebeğimdeydi travma yaşamamak için uyutmalarını istedim ameliyat sırasında ve 2 dkda uyudum hiç bişey hatırlamıyorum uyandığımda dikişlerim atılıyodu ve 3-4 dkda çıktım ameliyathaneden. Bence kimseyi dinlemeyin, videoda izlemeyin oraya girince tüm duygular değişiyo çünkü